Ny hjemmeside

Hej,

Jeg har arbejdet intenst på BOMAN consulting over de sidste par uger, da siden trængte til en opdatering. Hoved fokus har været forsiden, bloggen samt om os siderne, da jeg gerne vil kommunikere tydeligt, hvad jeg gerne vil med BOMAN consulting.

Forsiden

På forsiden har jeg leget med nogle lidt atypiske billeder, da jeg gerne vil fange brugernes opmærksomhed. Jeg har derfor valgt nogle flotte billeder med noget grimt. Baggrunden for det valg er at det er svært at finde et flot billede med noget flot, som skiller sig ud, da folk forventer at se det. Flok forventer derimod ikke at se noget grimt, derfor gør det, det meget lettere at skille sig ud med den type af billeder.

Bloggen

På bloggen har jeg skrevet en række artikler om SEO og hvad det er, digital strategi og hvad strategi er samt en artikel om content marketing.

Jeg har også en del andre artikler planlagt, men jeg skal først finde tiden til at skrive dem.

Om os

På om os siden har jeg lagt vægt på at fortælle om vores tilgang samt hvem jeg er.

Jeg glæder mig til at dele flere artikler med jer, og skriv endelig, hvis I har feedback!

Leave a Reply

